SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nietypowa promocja Euro 2012

AMS niestandardowo promuje ideę organizacji Euro 2012 przez Polskę i Ukrainę.

W październiku AMS wspólnie z Eskadrą przeprowadził niestandardową kampanię promocyjną. W 1000 wiat w całej Polsce, na specjalnie przygotowanych foliach, pojawiło się ponad milion zielonych karteczek POST-IT. Nietypowe wlepki zachęcały do popierania kandydatury Polski i Ukrainy jako gospodarzy Mistrzostw Świata w piłce nożnej.

Ta wyjątkowa jeśli chodzi o outdoor akcja ambientowa jest częścią szeroko zakrojonej kampanii uświadamiającej społeczeństwu ogromne pożytki cywilizacyjne, jakie może przynieść organizacja Mistrzostw UEFA w naszym kraju. W sprawie poparcia idei można zalogować się na stronie: www.e2012.org.

Budżet dotychczas prowadzonej kampanii we wszystkich mediach wynosi 4 miliony złotych, ale ze względu na przedłużenie terminu wyłonienia gospodarza UEFA EURO 2012 do kwietnia 2007 budżet ten może wzrosnąć. 

Dołącz do dyskusji: Nietypowa promocja Euro 2012

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl