Niewiele firm korzysta z usług wyspecjalizowanych agencji na wypadek kryzysu w sieci

Tylko 6% przedsiębiorstw przygotowuje się do sytuacji kryzysowych korzystając z pomocy agencji specjalizujących się w komunikacji w Internecie - wynika z badania Homo Homini.

KM
KM
Udostępnij artykuł:

Zdecydowana większość firm (83%) uznaje za wystarczające posiadane, wewnętrzne procedury postępowania antykryzysowego.

Tylko niewielka część przedsiębiorstw przygotowuje się do kryzysów z pomocą firm czy agencji, wyspecjalizowanych w działaniach w internecie i mediach społecznościowych - deklaruje to zaledwie 6% badanych firm.

grafika

Badanie wykazało także, że większość firm (93%) aktywnie monitoruje internet w poszukiwaniu wzmianek o swoich markach. Jednocześnie 41% z nich nie prowadziło żadnych szkoleń dotyczących komunikacji w serwisach społecznościowych, blogosferze czy na internetowych forach.

Badanie zostało realizowane przez Instytut Homo Homini dla agencji social mediowej Think Kong w dniach 7 maja - 6 czerwca 2012 r., na próbie 250 przedsiębiorstw podzielonych na pięć równolicznych grup branżowych (50 jednostek), reprezentujących sektory medycyna/farmacja, finanse, budownictwo i nieruchomości, przemysł i retail.

KM
Autor artykułu:
KM
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska