Twórca cmentarnego cyklu zwolniony z „Super Expressu”

Maciej Gąsiorowski, wydawca strony głównej Se.pl i twórca youtube'owego kanału „Niezapomniani. Cmentarne historie” rozstał się z redakcją „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Twórca cmentarnego cyklu zwolniony z „Super Expressu”

Maciej Gąsiorowski z „Super Expressem” związany był od sześciu lat, w tym od pięciu jako wydawca strony głównej Se.pl. Pisał także artykuły, był dziennikarzem różnych działów, najpierw Wydarzeń, następnie Polityki, w końcu Rozrywki. 

Jest twórcą realizowanego od 2019 roku programu „Niezapomniani. Cmentarne historie”, który na YouTubie miał 129 tys. subskrybentów. 332 zamieszczone tam filmy miały łącznie niemal 47 mln wyświetleń. Profil kanału na Facebooku ma 18 tys. obserwujących.

- Niespodziewanie rozwiązano ze mną umowę o pracę, podając zaskakujące dla mnie powody – mówi Gąsiorowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. - Niestety przez taką formę zwolnienia nie dano mi się pożegnać z widzami programu, czego najbardziej mi szkoda. Czynię to zatem tą drogą. Mam nadzieję, że niebawem uda mi się stworzyć własny kanał o tematyce cmentarnej – dodaje.

Gąsiorowski zanim trafił do „Super Expressu” przez ponad osiem lat związany był z „Faktem”, gdzie był dziennikarzem działu rozrywkowego oraz wydawcą portalu. Pracował także przy „Szymon Majewski Show”. Z zamiłowania jest varsavianistą oraz fanem teleturniejów, sam trzykrotnie brał udział w „Jeden z dziesięciu” oraz raz w „Va banque”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska