Nina Osucha: z Vision Group do Grayling Poland

Do zespołu agencji Grayling Poland dołączyła Nina Osucha, która objęła stanowisko account managera. Agencja wzmacnia swoje kompetencje w zakresie healthcare i public affairs.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Osucha odpowiada za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych oraz projektów z zakresu ochrony zdrowia i zdrowego stylu życia.

Nina Osucha związana jest z PR-em od ponad 4 lat. Specjalizuje się w doradztwie public relations i public affairs dla branży farmaceutycznej oraz medycznej.

Do Grayling przeszła z agencji Vision Group, gdzie współtworzyła i realizowała kampanie mające na celu budowanie świadomości społecznej oraz skuteczną komunikację do decydentów w wielu obszarach zdrowotnych, m.in. zdrowego starzenia się, diabetologii, pulmonologii, okulistyki, otyłości oraz chorób rzadkich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

W Republice Donald Tusk jak komunistyczny generał. Skarga na materiał od AI

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Kolejne krótkie powroty do Trójki. Na 25-lecie w muzyce

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Ranking 10 systemów CRM – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej