SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,68 mln widzów debiutu „Ninja Warrior”, 424 tys. „Naszej Klasy”

Pokazany we wtorek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek reality-show „Ninja Warrior Polska” oglądało średnio 1,68 mln widzów. Z kolei debiut „Naszej Klasy” w telewizyjnej Czwórce zainteresował 424 tys. oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

fot. Telewizja Polsat/Krystian Szczęsnyfot. Telewizja Polsat/Krystian Szczęsny

We wtorek, 3 września br. o godz. 20.10 Telewizja Polsat pokazała pierwszy odcinek nowego reality-show „Ninja Warrior Polska”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,68 mln osób. Przełożyło się to na 11,89 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 4,69 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,04 mln, a w 16-59 - 2,92 mln).

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.

Gospodarzem polskiej edycji programu została Aleksandra Szwed. Z kolei do roli komentatorów zmagań uczestników zostali zaangażowani: Jerzy Mielewski i Łukasz „Juras” Jurkowski.

Tego samego dnia o 21.35 i 22.05 telewizyjna Czwórka wyemitowała pierwsze dwa odcinki nowego programu „Nasza Klasa”, których średnia widownia w 4+ wyniosła 424 tys. widzów (RCH - 966 tys.). Przełożyło się to na 3,42 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 2,25 proc. w grupie 16-49 oraz 3,02 proc. w grupie 16-59.

„Nasza Klasa” to polska wersja formatu o międzynarodowym tytule „Facing the Classroom”. Formuła programu oparta jest na spotkaniach dzieci z gwiazdami polskiej piosenki, aktorami, sportowcami, tancerzami, dziennikarzami, artystami kabaretowymi i osobowościami świata kultury, podczas których goście odpowiadają na pytania dzieci i wykonują przygotowane przez nie zadania specjalne.

Dołącz do dyskusji: 1,68 mln widzów debiutu „Ninja Warrior”, 424 tys. „Naszej Klasy”

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
addam
Brawo Ninja super program!
odpowiedź
User
iksiński
Wstydu nie ma ale szału - biorąc pod uwagę nakłady - tym bardziej.
odpowiedź
User
MiYa
Ninja rewelacja ! Trudne pasmo , to dobry wynik..
odpowiedź