SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,68 mln widzów debiutu „Ninja Warrior”, 424 tys. „Naszej Klasy”

Pokazany we wtorek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek reality-show „Ninja Warrior Polska” oglądało średnio 1,68 mln widzów. Z kolei debiut „Naszej Klasy” w telewizyjnej Czwórce zainteresował 424 tys. oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

fot. Telewizja Polsat/Krystian Szczęsny Article

We wtorek, 3 września br. o godz. 20.10 Telewizja Polsat pokazała pierwszy odcinek nowego reality-show „Ninja Warrior Polska”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,68 mln osób. Przełożyło się to na 11,89 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 4,69 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,04 mln, a w 16-59 - 2,92 mln).

Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.

Gospodarzem polskiej edycji programu została Aleksandra Szwed. Z kolei do roli komentatorów zmagań uczestników zostali zaangażowani: Jerzy Mielewski i Łukasz „Juras” Jurkowski.

Tego samego dnia o 21.35 i 22.05 telewizyjna Czwórka wyemitowała pierwsze dwa odcinki nowego programu „Nasza Klasa”, których średnia widownia w 4+ wyniosła 424 tys. widzów (RCH - 966 tys.). Przełożyło się to na 3,42 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 2,25 proc. w grupie 16-49 oraz 3,02 proc. w grupie 16-59.

„Nasza Klasa” to polska wersja formatu o międzynarodowym tytule „Facing the Classroom”. Formuła programu oparta jest na spotkaniach dzieci z gwiazdami polskiej piosenki, aktorami, sportowcami, tancerzami, dziennikarzami, artystami kabaretowymi i osobowościami świata kultury, podczas których goście odpowiadają na pytania dzieci i wykonują przygotowane przez nie zadania specjalne.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,68 mln widzów debiutu „Ninja Warrior”, 424 tys. „Naszej Klasy”

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
addam
Brawo Ninja super program!
25 21
odpowiedź
User
iksiński
Wstydu nie ma ale szału - biorąc pod uwagę nakłady - tym bardziej.
21 10
odpowiedź
User
MiYa
Ninja rewelacja ! Trudne pasmo , to dobry wynik..
25 16
odpowiedź
User
xxx
Wróci premierowe M jak miłość to już tak różowo nie będzie.
27 13
odpowiedź
User
Wierny widz
Wróci premierowe M jak miłość to już tak różowo nie będzie.

"Ninja Warrior Polska" to może być największy sukces po "The brain.Genialny umysł", który gromadził tłumy przed tv i w tej chwili jest podobnie, a nawet lepiej, ale czemu mówię "to może być największy sukces po genialnym umyśle"? Ponieważ genialny umysł trwał o godz. krócej, niż ninja i jak widzimy debiut się mocno udał, więc możemy za jakiś czas mówić o sukcesie. A jeśli chodzi o premiery "MjM", to wg mnie nie zabierze za bardzo widowni ninjy. Przypomni sobie lepiej w jaki dzień tyg. był puszczany hitowy genialny umysł, wtedy pogadamy.Owszem to dopiero bardzo dobry debiut, ale bez przesad i myślmy pozytywnie.Zobaczymy czy widownia spadnie, czy też nie.Wszystko w swoim czasie.
13 22
odpowiedź