SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nissan Micra: naszpikowany najnowszą technologią

W połowie kwietnia ruszy relaunch kampanii reklamowej Nissana Micra, która akcentuje nowe, zaawansowane technologicznie elementy modelu Micra.

Kampania prezentuje model Micra, jako idealny samochód dla aktywnej i nowoczesnej kobiety. Idea tegorocznej kampanii komunikuje również atrakcyjne możliwości finansowania Nissana Micra.

nissan

Agencja TBWA\ zajęła się przygotowaniem adaptacji spotu telewizyjnego, radiowego oraz layoutu prasowego. Kampania będzie komunikowana w m.in. w magazynach Elle, Polityka, Pani, Przyjaciólka oraz Twój Styl.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nissan Micra: naszpikowany najnowszą technologią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl