SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nivea wspiera Świętego Mikołaja

Działalność społeczna i charytatywna jest na stałe wpisana w strategię firmy Beiersdorf - Lechia S.A. Przez cały rok producent kosmetyków Nivea angażuje się w ważne społecznie sprawy. Są to wydarzenia doraźne i akcje planowane, takie jak Bezpieczne lato z Nivea i WOPR czy długofalowy program Niwea – Błękitne Żagle.

W tym roku, przed świętami Bożego Narodzenia, firma Beiersdorf-Lechia S.A. uczestniczy również w akcji charytatywnej Pocztówka do Św. Mikołaja. W ten sposób producent kosmetyków NIVEA pragnie pomóc dzieciom pozbawionym rodzinnego ciepła, mającym utrudniony start w dorosłe życie.

Pocztówka do Św. Mikołaja to wielka akcja organizowana w tym roku już po raz dziesiąty na rzecz dzieci z rodzinnych domów dziecka. W okresie przedświątecznym na terenie całego kraju rozprowadzane są specjalne pocztówki. Dochód z ich sprzedaży przekazywany jest na konto Towarzystwa Nasz Dom, które tworzy nowe placówki rodzinnych domów dziecka.

Producent kosmetyków Nivea, angażując się w akcję Pocztówka do Św. Mikołaja, przekazał kwotę 250 000 PLN, dzięki której wydrukowano 1 500 000 mikołajkowych pocztówek oraz opłacono koszty związane z promocją akcji na antenie radiowej Trójki.

Ponadto, w pierwszych tygodniach grudnia rozpoczęła się w sklepach wizualizacja tablic informujących o wsparciu akcji Pocztówka do Św. Mikołaja przez markę NIVEA. Plansze informacyjne eksponowane są w sieciach handlowych (m.in. Auchan, Géant, Carrefour, Hit, Tesco, Real, Hypernova), w których przeprowadzana jest także akcja promocyjna NIVEA skierowana do konsumentów.

Dołącz do dyskusji: Nivea wspiera Świętego Mikołaja

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl