Szybko lot promuje 20 GB internetu w ofercie nju mobile z rachunkiem dla dwóch numerów (wideo)

W nowej kampanii oferty nju mobile (należącej do Orange Polska) reklamowana jest oferta z rachunkiem dla dwóch numerów. Akcję przygotowały agencja reklamowa Ogilvy&Mather i dom mediowy Initiative Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Szybko lot promuje 20 GB internetu w ofercie nju mobile z rachunkiem dla dwóch numerów (wideo)

W animowanym spocie brand hero nju mobile razem ze swoją przyjaciółką lecą samolotem symbolizującą ofertę z rachunkiem dla dwóch numerów.

Kampania podkreśla, że w ramach tej oferty każdy użytkownik za 19 zł miesięcznie ma nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci. Ponadto przez pierwsze 6 miesięcy otrzymuje po 10 GB pakietu internetowego, a potem - 20 GB.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kto-traci-najwiecej-abonentow-wsrod-sieci-komorkowych ##

W poprzedniej kampanii tej oferty promowane były usługi w roamingu.

Nowa akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję i internet.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Ogilvy&Mather, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Initiative Media.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?