Noah Kotch zamiast Martina Clarke’a nowym szefem MailOnline i DailyMail.com

Noah Kotch, dotychczasowy redaktor naczelny Fox News Digital został szefem MailOnline i DailyMail.com. Zastąpi na stanowisku Martina Clarke’a obejmującego funkcję wydawcy wspomnianych serwisów, który będzie także nadzorował papierowe wydania „Daily Mail”, „Mail on Sunday” oraz „Metro” należące do DMG Media.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Noah Kotch zamiast Martina Clarke’a nowym szefem MailOnline i DailyMail.com

Noah Kotch był ostatnio redaktorem naczelnym Fox News Digital, wcześniej zaś przez kilka lat pracował jako producent programu „Today” nadawanego przez NBC, był także wydawcą internetowego serwisu Heat Street.

Teraz Kotch został redaktorem naczelnym odpowiedzialnym za należące do DMG Media serwisy MailOnline oraz DailyMail.com. Kotch zastąpi na stanowisku Martina Clarke’a, który przechodzi na stanowisko wydawcy tych serwisów, ma też kontrolować wydawanie papierowych wersji „Daily Mail”, „Mail on Sunday” oraz „Metro”.

Clarke jest odpowiedzialny za uruchomienie DailyMail.com w 2007 r. oraz szybki rozwój MailOnline. Ostatnio jednak oba serwisy zanotowały spadek ruchu o 10 proc. po zmianie algorytmu przez Facebook na początku br.

MailOnline uchodzi za najczęściej odwiedzany anglojęzyczny serwis na świecie z liczbą kilkudziesięciu mln użytkowników. W I połowie br. MailOnline zapewnił wydawcy zysk na poziomie 61 mln funtów według danych przytaczanych przez „Guardiana”.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"