Noah Kotch zamiast Martina Clarke’a nowym szefem MailOnline i DailyMail.com

Noah Kotch, dotychczasowy redaktor naczelny Fox News Digital został szefem MailOnline i DailyMail.com. Zastąpi na stanowisku Martina Clarke’a obejmującego funkcję wydawcy wspomnianych serwisów, który będzie także nadzorował papierowe wydania „Daily Mail”, „Mail on Sunday” oraz „Metro” należące do DMG Media.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Noah Kotch zamiast Martina Clarke’a nowym szefem MailOnline i DailyMail.com

Noah Kotch był ostatnio redaktorem naczelnym Fox News Digital, wcześniej zaś przez kilka lat pracował jako producent programu „Today” nadawanego przez NBC, był także wydawcą internetowego serwisu Heat Street.

Teraz Kotch został redaktorem naczelnym odpowiedzialnym za należące do DMG Media serwisy MailOnline oraz DailyMail.com. Kotch zastąpi na stanowisku Martina Clarke’a, który przechodzi na stanowisko wydawcy tych serwisów, ma też kontrolować wydawanie papierowych wersji „Daily Mail”, „Mail on Sunday” oraz „Metro”.

Clarke jest odpowiedzialny za uruchomienie DailyMail.com w 2007 r. oraz szybki rozwój MailOnline. Ostatnio jednak oba serwisy zanotowały spadek ruchu o 10 proc. po zmianie algorytmu przez Facebook na początku br.

MailOnline uchodzi za najczęściej odwiedzany anglojęzyczny serwis na świecie z liczbą kilkudziesięciu mln użytkowników. W I połowie br. MailOnline zapewnił wydawcy zysk na poziomie 61 mln funtów według danych przytaczanych przez „Guardiana”.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"