SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nocowanie.pl za złotówkę pokaże reklamy miast i regionów Polski

Rozpoczęła się akcja "Nocowanie.pl wspiera turystykę krajową", w trakcie której serwis należący do Wirtualnej Polski za symboliczną złotówkę będzie realizować kampanie reklamowe dla miast i regionów z Polski.

Article

W ramach akcji platforma turystyki krajowej Nocowanie.pl udostępnia powierzchnię reklamową o wartości 150 000 zł. Kampania kierowana jest do jednostek samorządu terytorialnego oraz  jednostek zajmujących się promocją turystyki (na szczeblu centralnym, regionalnym i lokalnym), w tym Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych, Urzędów Wojewódzkich, Powiatów oraz Gmin.

Pośrednio działania kierowane są do przedsiębiorców działających w branży turystycznej na obszarze tych regionów i miejscowości, takich jak restauracje, hotele czy inne obiekty noclegowe.

Nocowanie.pl pomoże lokalnej turystce

Każdy podmiot, który zgłosi się do Nocowanie.pl, w ramach akcji może otrzymać kampanię reklamową na łamach portalu o wartości 1500 zł, za symboliczną złotówkę. Do wyboru są następujące formaty:  artykuł sponsorowany, baner w mailingu dla turystów i cykl postów na fanpage na Facebooku.

Zgłoszenia zbierane są do 29 listopada 2020 roku lub do wyczerpania puli pakietów reklamowych. Liczba pakietów reklamowych jest ograniczona - otrzyma je 100 pierwszych zgłoszeń spełniających wymogi akcji. Decyduje kolejność zgłoszeń. Formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie Nocowanie.pl. Po weryfikacji zgłoszenia przedstawiciele serwisu będą zgłaszali się za zainteresowanych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nocowanie.pl za złotówkę pokaże reklamy miast i regionów Polski

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gazela biznesu za złotówkę
Gazele biznesu wyliczyli sobie, że kampania jest warta 1500 zł. Kłopot w tym, że klient nie czai tej wyceny. Skoro nikt nie zechce wydać takiej kwoty na jakże cenny produkt reklamowy to można zejść do złotówki, ale jaka jest jakość reklamy za złotówkę?
odpowiedź