SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nordea Bank rozpoczął drugi etap kampanii telewizyjnej

W listopadzie i grudniu zeszłego roku Nordea Bank Polska S.A. przeprowadził swoją pierwszą, wizerunkowo-sprzedażową kampanię w telewizji.

18 stycznia tego roku rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii telewizyjnej, której celem jest promocja produktów Nordea Bank Kredytu Mieszkaniowego, Lokaty Nordea Hit oraz Rachunku eFirma.

Trzydziestosekundowe spoty pojawią się w stacjach: TVN 24 i Discovery.

Kampania potrwa do końca stycznia 2007.

Została zaplanowana i kupiona przez dom mediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: Nordea Bank rozpoczął drugi etap kampanii telewizyjnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl