„Normalne, to czuć się dobrze” – przekonuje marka Biowen. Twarzą kampanii Mądra Babcia

Beata Borucka, znana w internecie jako Mądra Babcia, została twarzą serii produktów marki Biowen – producenta suplementów diety z witaminami i minerałami.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Normalne, to czuć się dobrze” – przekonuje marka Biowen. Twarzą kampanii Mądra Babcia

Kampania z udziałem najpopularniejszej polskiej silver influencerki ma na celu edukację seniorów na temat zdrowego stylu życia, a jej myślą przewodnią jest hasło: „Normalne, to czuć się dobrze”.

– Pomysł na współpracę zrodził się już kilka lat temu, kiedy szukaliśmy sposobu na dotarcie z przekazem dotyczącym prawidłowej suplementacji do osób starszych. Beata idealnie odpowiedziała na nasze potrzeby, zarówno pod względem merytorycznym, jak i osobowościowym. Przy współpracy z innymi Mądrymi Babciami, czyli społecznością skupioną wokół Beaty Boruckiej, powstały nasze produkty – witaminy i minerały stworzone z myślą o osobach starszych – mówi Damian Olędzki, naturopata, założyciel BIODIO, właściciela marek: Biowen, Biozdrowy.pl oraz Hemp King.

W ramach kampanii Beata Borucka poświęca produktom Biowen posty edukacyjne i programy wideo w „Akademii Zdrowej Babci”. Zachęca w nich swoje odbiorczynie do bardziej świadomego stylu życia, przyglądania się etykietom podczas zakupów, codziennego dbania o swoje zdrowie i dobre samopoczucie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]