SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NOS BBDO dla Dr. Oetkera

W kwietniu tego roku Dr. Oetker wprowadził na rynek nowy deser Créme Olé

Créme Olé jest pierwszym deserem na bazie świeżego mleka, który przygotowuje się i spożywa na zimno. Cena produktu w handlu nowoczesnym wynosi ok. 1,30 zł, a w handlu tradycyjnym ok. 1,50 zł.

Kampanię reklamową Créme Olé przygotowała agencja NOS BBDO. 30" spoty będą emitowane w Posacie od 24.05.2004 do 11.07.2004. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Directon OMD. Za działania PR dla nowego produktu odpowiedzialna jest agencja Spin Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: NOS BBDO dla Dr. Oetkera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl