"Nostalgiczna podróż" reklamuje Kaufland

Sieć sklepów Kaufland ponownie zabiera swoich klientów w sentymentalną podróż w czasie. Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii „Nostalgia”, marka rozpoczyna drugą edycję letniej akcji pod hasłem „Nostalgiczna podróż”.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Nostalgiczna podróż" reklamuje Kaufland
mat.pras.

Kaufland kontynuuje sprawdzony format angażowania lokalnych społeczności poprzez serię plenerowych eventów. Akcja rozpoczęła się pod koniec lipca w Żywcu, a następnie nostalgiczny bus zawita do Płocka, Iławy, Malborka, Rumi oraz Wejherowa, gdzie na koniec sierpnia zakończy swoją letnią trasę.

W każdym z miast na uczestników czekać będzie specjalna strefa eventowa, w całości osadzona w klimacie przełomu wieków. Wśród przygotowanych atrakcji znajdą się między innymi retro gry i zabawy, które pamięta każde pokolenie, kultowe silent disco, a także wieczorne kino na leżakach. Centralnym punktem będzie kiosk Kauflandu, zaopatrzony w produkty i smaki, które wielu osobom kojarzą się z latami dzieciństwa i młodości.

Kampania „Nostalgiczna podróż” jest drugą odsłoną letniej platformy komunikacyjnej, którą w 2024 roku proaktywnie zaproponowała agencja Altavia Kamikaze + K2. 

Za tegoroczną koncepcję strategiczno-kreatywną odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2, a za produkcję eventów agencja Fabryka Idei.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu