SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nova Group dla marki Morana

Agencja reklamowa Nova Group podpisała roczną umowę na obsługębudżetu marketingowego marki Morana, firmy Harry Poland Group.

W ramach umowy agencja przygotowała kreację i realizuje promocjęsprzedaży pod hasłem "Sprzątnij dużą kasę".

W ramach kampanii Nova Group odpowiada kompleksowo za kreacjęspotów TV, planowanie i zakup mediów, kreację materiałówpoligraficznych i materiałów POS oraz ich produkcję. Ponadtoagencja odpowiada za obsługę ogólnopolskiego programulojalnościowego "Sprzątnij dużą kasę", w której wykorzystana będziemiędzy innymi push'owa kampania sms, czy karty premiowe systemuVISA.

Nova Group została wybrana w drodze przetargu, w którym brałyudział 3 agencje. Za obsługę działań ze strony agencji odpowiadają:Piotr Przybyła - new business manager, Zdzisław Nowicki - strategicdirector, Edyta Szott - creative director, Bogusław Jusiak - mediaplanner/buyer, Rafał Szewczak - art director.

Dołącz do dyskusji: Nova Group dla marki Morana

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl