SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa czekolada na polskim rynku

Nestlé Polska wprowadziła na rynek nową czekoladę Crunch

W sklepach pojawiła się nowa czekolada Nestlé Crunch wprowadzana przez firmę Nestlé Polska.

Wprowadzeniu czekolady CRUNCH na polski rynek towarzyszyć będzie kampania w prasie, na outdoorze oraz w wybranych sieciach kinowych. Dodatkowo będzie wspierana akcjami promocyjnymi: dla konsumentów w sklepach oraz dla partnerów handlowych. Marka CRUNCH reklamowo wspierana jest przez agencję LOWE GGK, zakupem mediów zajmuje się Universal McCann.

Marka CRUNCH znana jest na rynku od 1938 roku. Pojawiła się na rynku amerykańskim i była pierwszą na świecie czekoladą z dodatkiem chrupek. Obecnie jest to jedna z najbardziej popularnych słodyczy czekoladowych w portfolio firmy Nestlé. Sprzedawana jest w ponad 40 krajach na całym świecie.

W ofercie firmy NESTLÉ (producenta czekolad marki NESTLÉ i GOPLANA) znajduje się obecnie około 20 rodzajów czekolad. Do najczęściej kupowanych należy Oryginalna Mleczna, Klasyczna Gorzka, Czekolada Alpejska, Bakaliowa i Truskawkowa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa czekolada na polskim rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl