Nowa forma reklamy w ofercie At Media

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pierwszy komercyjny projekt reklamowy wykorzystujący technologię MMS przygotowany i zrealizowany przez At Media i digital One.

W listopadzie br. Pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych - At Media oraz agencja interaktywna digital One, przygotowały i zrealizowały pierwszy w Polsce komercyjny projekt reklamowy wykorzystujący technologię MMS. Przedsięwzięcie, którego pomysłodawcą była firma digital One, stanowiło prezentację atrakcyjnych, a rzadko jeszcze wykorzystywanych akcji reklamowych, możliwych do zrealizowania podczas imprezy medialnej. Projekt At Media i digital One spotkał się z dużym zainteresowaniem środowiska reklamodawców, co pozwala agencjom na stałe włączyć tego typu działania do swojej oferty.

21 listopada w klubie SKARPA w Warszawie, At Media zorganizowała dla klientów reklamowych, agencji i domów mediowych imprezę pod nazwą "Apetyt na więcej...". Okazją do wspólnego świętowania było wprowadzenie do jej oferty nowych kanałów tematycznych: CLUB, AVANTE, REALTY TV, PLANETE. W programie przewidziano koncerty Smolika, Blendersów oraz DJ Glasse, a także wiele atrakcji konkursowych (przygotowanych we współpracy z kanałami: Fox Kids, Cartoon Network, MiniMax), z których najważniejszą stanowił MMS'owy konkurs MTV.

Aby wziąć udział w konkursie MMS'owym należało pojawić się na imprezie z logiem MTV wykonanym dowolną techniką i umieszczonym na wybranej części swojego ciała.

"Telefony obsługujące MMS nie są jeszcze w Polsce spopularyzowane. Szukając pomysłów na ciekawe konkursy znaleźliśmy jednocześnie jeden z interesujących sposobów na wypromowanie tego właśnie produktu. Dzięki temu, że podczas imprezy telefony MMS'owe były używane przez hostessy fotografujące uczestników prezentujących logo stacji MTV zabawa stała się szerzej dostępna i znacznie zyskała na popularności. Każdy gość mógł zostać sfilmowany, niezależnie od tego czy jest w posiadaniu telefonu MMS'owego czy nie, każdy - nie tylko uczestnicy imprezy - mógł głosować SMS'em i oglądać zdjęcia publikowane natychmiast po ich wykonaniu na specjalnie w tym celu przygotowanej stronie internetowej www.d1.pl/club" - mówi Olgierd Cygan, szef digital One i jeden z autorów pomysłu konkursu.

"Włączenie w organizację i realizację imprezy różnych mediów (TV, Internet) oraz firm sponsorskich, stwarza szerokie możliwości wspólnej, atrakcyjnej dla odbiorców promocji. Zintegrowanie działań reklamowych, skupienie ich w ramach jednej rozbudowanej akcji pozwala reklamodawcom znacznie obniżyć koszty autopromocji" - mówi Marcin Boroszko - Dyrektor Zarządzający At Media.

Przedsięwzięcia tego typu mają dużą szansę powodzenia i teraz jest dobry moment na zainicjowanie ich rozwoju. Listopadowy projekt zrealizowany przez At Media i digital One jest swego rodzaju wersją demonstracyjną tego, co już jest dostępne w podstawowej ofercie Domu Sprzedaży Kanałów Tematycznych - At Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady