SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Nowa Fortuna. Na 100%. Bez dosypywania cukru' (wideo)

Marka Fortuna (Agros Nova) w najnowszej kampanii telewizyjnejpromuje swą nową ofertę soków 100% bez dosypywania cukru. Tonajsilniejsza kampania Fortuny od 2000 roku.

Głównym przesłaniem reklamy jest uświadomienie konsumentomróżnicy pomiędzy 100% sokiem, a nektarami i napojami, którezawierają do 20 kostek cukru w 1 litrze oraz wskazanie nawyjątkowość oferty Fortuny, która jako jedyna marka na rynku ma wswojej ofercie wyłącznie 100% soki.

30-sek. spot reklamowy jest emitowany w siedmiu ogólnopolskichstacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7oraz w kanałach tematycznych.

Nowa oferta i promująca ją kampania to pierwszy etap relaunchumarki. Będzie ona bardzo szeroko komunikowana w prasiekonsumenckiej (31 tytułów, w tym: magazyny opinii, lifestyle'owe,poradnikowe, parentingowe, opinii, zdrowotne, TV-guidy) i branżowejoraz w internecie. Bardzo intensywne będzie również wsparcie wmiejscach sprzedaży. W tym celu Agros Nova przygotowała różnorodnemateriały POSM, które mają na półkach wyróżnić strefę Fortuny bezcukru.

Kampanię przygotowała agencja RED8 Communications Group, któratym projektem rozpoczęła współpracę z marką Fortuna. Planowanie izakup mediów - MediaCom.

Kampanię reklamową wspierają też działania PR.

Hasło reklamowe:
Nowa Fortuna. Na 100%. Bez dosypywania cukru

Klient:
AGROS NOVA Sp. z o.o. Monika Barańska, Sylwia Kocon, MarcinFilipiak

Agencja:
Red8 Communications Group

Branża:
FMCG

Typ kampanii:
wizerunkowo-produktowa

Termin:
od 27 września

Dom mediowy:
MediaCom

Dom produkcyjny:
OTO Film Studio

Manager projektu:
ALEKSANDER ŁUKOMSKI / MICHAŁ LESZCZYŃSKI

Art director:
Maciej Marasek

Copywriter:
Marcin Jagnus

Account:
Aleksander Łukomski

Scenariusz:
RED8

Reżyseria:
Michał Gazda

Zdjęcia:
Piotr Szczepański

Montaż:
Jarosław Barzan

Muzyka:
Sebastian Olko

Dołącz do dyskusji: 'Nowa Fortuna. Na 100%. Bez dosypywania cukru' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl