'Nowa Fortuna. Na 100%. Bez dosypywania cukru' (wideo)

Marka Fortuna (Agros Nova) w najnowszej kampanii telewizyjnejpromuje swą nową ofertę soków 100% bez dosypywania cukru. Tonajsilniejsza kampania Fortuny od 2000 roku.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Głównym przesłaniem reklamy jest uświadomienie konsumentomróżnicy pomiędzy 100% sokiem, a nektarami i napojami, którezawierają do 20 kostek cukru w 1 litrze oraz wskazanie nawyjątkowość oferty Fortuny, która jako jedyna marka na rynku ma wswojej ofercie wyłącznie 100% soki.

30-sek. spot reklamowy jest emitowany w siedmiu ogólnopolskichstacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7oraz w kanałach tematycznych.

Nowa oferta i promująca ją kampania to pierwszy etap relaunchumarki. Będzie ona bardzo szeroko komunikowana w prasiekonsumenckiej (31 tytułów, w tym: magazyny opinii, lifestyle'owe,poradnikowe, parentingowe, opinii, zdrowotne, TV-guidy) i branżowejoraz w internecie. Bardzo intensywne będzie również wsparcie wmiejscach sprzedaży. W tym celu Agros Nova przygotowała różnorodnemateriały POSM, które mają na półkach wyróżnić strefę Fortuny bezcukru.

Kampanię przygotowała agencja RED8 Communications Group, któratym projektem rozpoczęła współpracę z marką Fortuna. Planowanie izakup mediów - MediaCom.

Kampanię reklamową wspierają też działania PR.

Hasło reklamowe:Nowa Fortuna. Na 100%. Bez dosypywania cukruKlient:AGROS NOVA Sp. z o.o. Monika Barańska, Sylwia Kocon, MarcinFilipiakAgencja:Red8 Communications GroupBranża:FMCGTyp kampanii:wizerunkowo-produktowaTermin:od 27 wrześniaDom mediowy:MediaComDom produkcyjny:OTO Film StudioManager projektu:ALEKSANDER ŁUKOMSKI / MICHAŁ LESZCZYŃSKIArt director:Maciej MarasekCopywriter:Marcin JagnusAccount:Aleksander ŁukomskiScenariusz:RED8Reżyseria:Michał GazdaZdjęcia:Piotr SzczepańskiMontaż:Jarosław BarzanMuzyka:Sebastian Olko

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek