Nowa ITV

Od 7 maja br. można oglądać odmienioną telewizję ITV

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dostosowując się do wymagań swoich widzów, pierwsza interaktywna telewizja iTV ruszyła z nową oprawą graficzną stacji.

Najważniejszym przesłaniem stacji telewizyjnej jest możliwość aktywnego uczestnictwa w programach. ITV jest pierwszym kanałem telewizyjnym, który w 70 procentach nadaje swoje programy na żywo, wykorzystując wiadomości typu SMS i telefony od widzów. Główną grupę widzów stanowią ludzie młodzi, dobrze sytuowani, podążający za trendami mody i śledzący nowinki techniczne. Są to mieszkańcy miast z dostępem do telefonów stacjonarnych i komórkowych, lubiący brać interaktywny udział w programach telewizyjnych, oczekujący od telewizji rozrywki, możliwości wyrażenia emocji i zrealizowania potrzeby dominacji.

Dzięki nowej oprawie szaty graficznej, stacja dostosowała się wyglądem do oczekiwań swojego widza. Jest zatem bardziej nowoczesna, dynamiczna i przyjazna.

"Chcemy przekonać widzów, że udział w naszych interaktywnych programach to całkiem prosta sprawa. Nasze zasady są przejrzyste, proste i przyjazne ludziom. Unowocześniliśmy oprawę aby stać się bardziej wiarygodnymi i unaocznić ludziom łatwość w kontakcie z nami" - zapewnił Leszek Kułak, członek Zarządu Media-Net Interactive Sp. z o.o., właściciela telewizji interaktywnej iTV.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały