SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa jakość piłkarskich rozgrywek online

Internauci i fani futbolu mogą uczestniczyć w całkowicie interaktywnych rozgrywkach piłkarskich

W telewizyjnej reklamie Nike, zatytułowanej "Inna Gra", występują piłkarskie reprezentacje Brazylii i Portugalii, zmagające się ze sobą poprzez "osobiste" pojedynki czołowych graczy obu drużyn, rozgrywające się w różnych częściach stadionu, a głównie poza nim... Stający w szranki piłkarze wykrzykują jedno słowo "Ole!", które oznacza wyzwanie rzucane przeciwnikowi oraz radość w chwili pokonania go dzięki fantastycznym piłkarskim umiejętnościom i oryginalnym zwodom.

Teraz Nike zaprasza na witrynę www.nikefootball.com, gdzie Internauci i fani futbolu mogą uczestniczyć w całkowicie interaktywnych rozgrywkach piłkarskich, będących internetową realizacją telewizyjnej kampanii reklamowej. Internauci mogą dobierać cechy swych piłkarzy, tak jakby byli zawodowymi futbolistami, a następnie konkurować z innymi graczami w najnowocześniejszej kiedykolwiek stworzonej symulacji rozgrywek piłkarskich on-line, toczącej się w trybie multiplayer, czyli z równoczesnym udziałem wielu graczy.

Witryna dzieli się na trzy główne sekcje:

1. Gra OLE 3-D

Najnowocześniejsza symulacja rozgrywek piłkarskich on-line, toczących się w trybie multiplayer. Internauci grają bezpośrednio przeciwko sobie, dążąc do zdobycia tytułu najlepszego gracza w galerii sław.

2. VIP - Very Important Player, czyli Bardzo Ważny Gracz

W sekcji V.I.P Internauta może stać się "Bardzo Ważnym Graczem" - tutaj tworzona jest jego charakterystyka jako zawodnika, którą może uzupełnić o swoje indywidualne cechy. Użytkownik witryny wędruje po wirtualnym boisku, kreując postać swego gracza. Po wizycie w sali recepcyjnej (gdzie gracz dokonuje rejestracji) oraz w szatni (gdzie wybiera sobie strój piłkarski i obuwie), powstaje wirtualny piłkarz, który następnie wkracza na boisko i przechodzi serię testów sprawnościowych - sprawdzana jest jego szybkość, precyzja strzału i umiejętności dryblerskie. Wyniki uzyskane w tych próbach decydują o tym, na który z trzech poziomów umiejętności zakwalifikuje się uczestnik zabawy. Poziom V.I.P. ma również wpływ na dobór materiałów, które gracz może pobrać z witryny (np. tapety, wygaszacze ekranu).

3. Pozostałe funkcje

  • Podgląd produktu - trójwymiarowe zdjęcia obuwia, piłek i strojów piłkarskich z kolekcji Nike Total 90 oraz pełne informacje o produktach
  • Specjalne, internetowe wersje reklamy telewizyjnej "Inna Gra" - w reklamie "Inna Gra" gościnnie występuje Eric Cantona. Goście witryny www.nikefootball.com mogą obejrzeć specjalną wersję tego filmu, wzbogaconą o fragmenty z udziałem Cantony, których nie pokazywano w emisjach telewizyjnych

    "www.nikefootball.com wprowadza fanów piłki nożnej w tematykę kampanii Nike OLE, dając im możliwość wkroczenia na stadion, tak jak czynią to piłkarze występujący w reklamie "Inna Gra". Co więcej, kampania internetowa daje Internautom dostęp do funkcji niedostępnych na innych tego typu stronach. To naprawdę wyjątkowo inspirujące, interaktywne przeżycie", powiedział Phil McAveety, dyrektor ds. marketingu w Nike Europe.

    Witryna www.nikefootball.com jest dostępna w 14 językach - angielskim (wersja amerykańska i brytyjska), niemieckim, włoskim, portugalskim (wersja brazylijska i europejska), francuskim, hiszpańskim, chińskim (w tym wersja dla Hong Kongu), koreańskim i japońskim, tureckim oraz polskim. Strony www.nikefootball.com są dziełem duńskiej firmy FramFab, specjalizującej się w projektowaniu stron internetowych. Interaktywna gra OLE 3-D powstała w firmie WildTangent z Redmond (stan Washington).
  • Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

    Dołącz do dyskusji: Nowa jakość piłkarskich rozgrywek online

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl