SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania Carlsberga

"... Knock, knock Kto tam? Oczywiście Carlsberg - prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie"

Najnowsza kampania wizerunkowa Carlsberga, konsekwentnie komunikuje międzynarodowy charakter marki i jej kluczowe wartości, jakimi są przyjaźń, otwartość i bliskość wszystkich, czerpiących radość ze wspólnego bycia w świecie Carlsberga.

Filarem kampanii jest spot reklamowy pt. "Knock, knock", który emitują wiodące ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP, TVN i POLSAT. Idea filmu, a tym samym całej kampanii, stanowi kontynuację dotychczasowych działań wizerunkowych  marki. Przesłanie jednoznacznie uświadamia odbiorcę, że Carlsberg to prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie i utwierdza w przekonaniu, że niezależnie od tego kim się jest i gdzie się znajduje - w świecie Carlsberga nikt nigdy nie będzie sam.

"Knock,knock", to kontynuacja precyzyjnej strategii i idei, w bezpośredni sposób nawiązująca do spotu "Bell", z poprzedniej kampanii. Naczelnym przekazem jest, ponownie, świadomość globalnego charakteru marki i swoistych więzi łączących wszystkich jej konsumentów  - mówi Mikołaj Ciaś, Brand Manager Carlsberga.  
Oprawę muzyczną spotu stanowi ponadczasowy przebój "Celebration" w wykonaniu zespołu "Cool & The Gang".

Spot "Knock, knock" emitowany będzie w dwóch wersjach: 30 i 15 sek, a jego wzmocnienie stanowi 10 sekundowy spot "New drop", podkreślający fakt, że Carlsberg to prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie.

Kreację stworzyła agencja Saatchi & Saatci UK, adaptację Saatchi PL.

Zakupem mediów zajęła się Initiative Media.

Kampania potrwa do połowy lutego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Carlsberga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl