SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania drukarek Oki

Trwa kampania promocyjna 'Kasa wraca jak bumerang' informująca o najnowszej promocji drukarek Oki

Promocja dotyczy kolorowej drukarki laserowej 'Chromability' Oki C3100, która potrwa do połowy października. Klient powinien kupić drukarkę do 15 października, a dowód zakupu przesłać do firmy Oki do 29 października 2004.


-Od dłuższego czasu obserwujemy zwiększony popyt na kolorowe drukarki laserowe. Postanowiliśmy odpowiedzieć na potrzeby rynku i zaoferować wysokiej klasy urządzenia po znacznie obniżonych cenach.” – powiedział Jacek Tarkiewicz, Marketing Manager w firmie Oki Systems Polska. 

Kampania będzie się toczyć równolegle w prasie i w portalach internetowych. Ogłoszenia reklamowe ukażą między innymi w: Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Gazecie Prawnej, Wprost, Polityce, Newsweek’u, magazynie Computerworld, CRN oraz IT Reseller. Dodatkowo, reklama Oki jest dystrybuowana razem z newsleterami portali internetowych.

Kreacją kampanii promocyjnej drukarek Oki zajęła się agencja reklamowa Red8, a zakupem mediów – dom mediowy Media Direction.
 
Drukarka przeznaczona jest dla odbiorców biznesowych drukujących we własnym zakresie zaawansowane materiały, np. wizytówki oraz banery o długości do 1.20 cm.

Model C3100 dostępny jest teraz po wyjątkowo promocyjnej cenie -  kosztuje 2290 PLN. Cenę produktu obniżono o kilkaset złotych w stosunku do jej normalnego poziomu. Ponadto każdy, kto prześle do firmy OKI Systems Polska fakturę zakupu urządzenia, dostanie zwrot w wysokości 500 PLN.

Adresatem kampanii są końcowi klienci z małych i średnich przedsiębiorstw oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą. Równolegle, kampania wspiera  kanał dystrybucyjny Oki. Partnerzy Oki za każdą sprzedaną drukarkę otrzymują bon Sodexho o wartości 100 PLN.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania drukarek Oki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl