Nowa kampania Fundacji Synapsis

Agencja TBWA przygotowała kampanię outdoorową dla Fundacji Synapsis.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii powstała linia kreatywna złożona z czterech egzekucji, które od grudnia pojawią się na billboardach i tramwajach oraz w metrze. Kampania zbiega się w czasie z obchodami Europejskiego dnia autyzmu, który potrwa od 4 do 10 grudnia br.

Kampania ma na celu pokazanie, że ludzie autystyczni, mimo swojego zamknięcia i problemów z nawiązaniem kontaktu z otoczeniem, potrafią to samo, co ludzie zdrowi. Często dzięki swojej wnikliwości i niezwykłemu skupieniu uwagi na jednej rzeczy, są wspaniałymi artystami, muzykami czy chemikami. Trzeba im dać tylko szansę, aby wyszli z cienia i mogli normalnie funkcjonować w społeczeństwie.

 „Jest to kolejna kampania, jaką realizujemy dla Fundacji SYNAPSIS w ramach współpracy trwającej od 2001 roku. Mamy nadzieję, że przygotowana kreacja pokaże, iż osoby z autyzmem, tak samo jak ludzie zdrowi mogą wyrażać siebie poprzez sztukę czy pracę” – przyznaje Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWATelescope.

Cel kampanii: pokazanie, że osoby z autyzmem potrafią osiągnąć to samo, co ludzie zdrowiPrzedstawiciel klienta: Bożenna UlatowskaAgencja: TBWAPrzedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TELESCOPECreative director: Bartek BartoszekArt director: Basia Frączyk, Sunil NairCopywriter: Danuta HoraczukMedia: billboardy, tramwaje, metroCzas trwania: grudzień.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?