SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Link4

Pod hasłem "Tak jak lubisz" ruszyła nowa kampania reklamowa Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA

Jej celem jest budowanie świadomości, wygody, dostępności i korzystnej cenowo oferty ubezpieczeń komunikacyjnych direct wśród kierowców samochodów osobowych.

- Ubezpieczenia direct w Link4, obok korzystnej ceny, to także najwygodniejszy na rynku sposób ubezpieczenia samochodu. W nowej kampanii kładziemy nacisk na przedstawienie dostępności naszych usług - to klient decyduje kiedy i skąd chce się z nami skontaktować, by ubezpieczyć samochód, nie tracąc przy tym czasu i energii - powiedziała Elżbieta Wójcik, członek zarządu, odpowiedzialna za marketing Link4.

Kampania Link4 rozpoczęła się 7 czerwca i wykorzystuje spoty telewizyjne emitowane w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, TVP3, Tele5, TVN24, Discovery. Reklamy prasowe pojawiły się w: Wysokie Obroty, Polityka, Super Express, Dzień Dobry, Giełda Samochodowa, Reader's Digest oraz w prasie lokalnej Kampania outdoor’owa obejmuje 41 billboardów w Warszawie.

Kreację kampanii Link4 opracowała agencja Chili Communication, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Za budżet PR Link4 odpowiada ComPress SA.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Link4

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl