SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania mBanku on-line

"Karta Wszechmogąca" - nowa internetowa kampania mBanku

Nowa kampania reklamowa ma na celu wypromowanie kart kredytowych dostępnych w mBanku. Przekaz kierowany jest do ludzi młodych, ambitnych, wykształconych, zaczynających dopiero swoje kariery zawodowe i dążących do osiągnięcia swobody finansowej. Kreacja kampanii przygotowana przez, wyłonioną w przetargu, agencję interaktywną OS3 multimedia nawiązuje właśnie do nieograniczonych możliwości jakie dają karty kredytowe mBanku. Oferuje on swoim klientom niskie oprocentowanie kredytu, łatwą procedurę przyznawania karty i limitu kredytowego, rozliczanie transakcji zagranicznych w Euro, 54-dni nie oprocentowanego kredytu, pełną obsługą karty przez Internet czy zarządzanie z dowolnego miejsca na świecie, w myśl zasady 365/7/24. Trzy wykorzystane w kampanii projekty graficzne - "wszechmogąca", "promocja" i "akwarium" maja wspólne przesłanie. Pokazują wolność, swobodę i niezależność jaką można osiągnąć nie mając barier finansowych i mogąc sobie pozwolić na nieplanowane wydatki. "mBank jest naszym nowym klientem z branży finansowej, którego mamy przyjemność obsługiwać w zakresie reklamy on-line. Zdobywane przez lata doświadczenie pozwala nam na oferowanie klientom usługi na najwyższym poziomie. Wykorzystując swoją wiedzę i sprecyzowane wymagania klienta wspólnie stworzyliśmy najnowszą kampanię. Wierzę, że jest ona skuteczną i efektowną formą promocji oferty kart kredytowych mBanku w sieci." - powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.

OS3 multimedia to agencja interaktywna, która specjalizuje się w tworzeniu serwisów internetowych, prezentacji multimedialnych oraz reklamie internetowej. Kampanie reklamowe w internecie przeprowadziliśmy miedzy innymi dla takich klientów jak: Peugeot Polska, PKN Orlen S.A., Libresse, GTFI, mBank, Dominet Bank, ING Nationale Nederlanden, Absolut meble biurowe, Metro films, czy PeKaO.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania mBanku on-line

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl