SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Nordea Bank Polska

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową produktów oszczędnościowych

Jej znakiem rozpoznawczym jest motyw parasola.

Kampania pod hasłem "Pakiet Parasol na piątkę z plusem" (nawiązanie do atrakcyjnego oprocentowania powyżej 5 proc.) obejmuje promocję:

  • lokaty dynamicznej 5 proc.
  • zwolnionej z podatku polisy na życie Nordea Profit Plus
  • obligacji banku Nordea, jako produktów wiodących w ofercie.

    Dodatkowo w pakiecie Parasol znajdują się: jednostki funduszy inwestycyjnych oraz lokata eDepozyt dostępna przez Internet.

    Dzięki tej kampanii kontynuowane są ubiegłoroczne działania o zbliżonym charakterze, w których wiodącym produktem była lokata Nordea Gwarancja. Druga, zmodyfikowana odsłona kampanii rozpoczęła się 17 marca i potrwa do kwietnia br.

    - Motyw parasola pojawiający się w kampanii - na ulotkach, plakatach, w reklamach prasowych i internetowych - jest symbolem ochrony, którą bank obejmuje klientów i ich oszczędności dzięki nowoczesnym produktom - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. - Dzięki niemu w czytelny sposób chcemy wyróżnić naszą ofertę depozytową wśród propozycji innych banków. Gwarantuje ona wysokie stopy zwrotu z inwestycji oraz bezpieczeństwo powierzonych przez klientów środków.

    W ramach kampanii przewidziano reklamy prasowe oraz insert w dziennikach ogólnopolskich i tygodnikach opinii oraz e-mailing w Internecie. Kampania ogólnopolska zostanie przeniesiona również do wybranych mediów lokalnych.

    Koncepcja kampanii stworzona została siłami zespołu Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. W kreacji DMiK banku wspierała trójmiejska agencja Media Focus. Planowaniem mediów zajęła się warszawska Media Plannig Group.
  • Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Nordea Bank Polska

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl