Nowa kampania piwa Królewskie

1 maja ruszyła wiosenna kampania piwa Królewskie. Kampania macharakter wizerunkowy, towarzyszą jej: hasło "Znak Króla" i visualprzedstawiający literę "L" - znak stołecznego klubu piłkarskiego wkoronie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Pokazana - podobnie jak w poprzedniej kampanii - korona zpiany, podkreśla jakość piwa i jego związek ze stolicą.

Kampania reklamowa przygotowana przez Locomotivę wpierana jestprzez silny outdoor m.in. billboardy z efektem day&night, przezbacklighty, citylighty, ekran LED usytuowany przy jednym z głównychskrzyżowań miasta. Wykorzystano także środki komunikacjimiejskiej.

Kampania zasięgiem obejmuje Warszawę i potrwa do końca maja.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski