SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania piwa Lech

Agencja Cytryna przygotowała nową telewizyjną kampanię piwa Lech

Nowy 45-sekundowy spot reklamowy piwa Lech będzie można oglądać już od 3 stycznia  m.in. w TVP (1 i 2), Polsacie, Polsat Sport, TVN, TVN 24 czy MTV.

Towarzyszyć mu będzie stare (kampania trwa od listopada 2004 roku) hasło reklamowe  "Będzie się działo!".

Od 10 stycznia pojawi się w telewizji krótsza, 30-sekundowa wersja reklamy.

Kampania reklamowa piwa Lech jest skierowana do osób w wieku 24-35lat, ze średnim i wyższym wykształceniem, o dochodach powyżej średniej krajowej.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania piwa Lech

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl