Nowa kampania reklamowa Carlsberga

"Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Carlsberg jedna z czołowych marek piw międzynarodowych w segmencie PREMIUM rozpoczyna nową kampanię. Pozycjonowanie tej marki a także wartości jakie przedstawia stają się oczywiste dla tych, którzy obejrzą nowy film.

Podobnie jak poprzednia kampania ta także ma za zadanie oddać klimat marki: Nie istnieją żadne bariery - gdziekolwiek jesteśmy i cokolwiek robimy – najważniejsza jest przyjaźń. Spotkanie nad szklanką zimnego Carlsberga w Paryżu, Moskwie, Szanghaju czy jamajskiej plaży – to zawsze bliskość przyjaciół i wyjątkowa atmosfera.

Reklama to efekt pracy zespołu przedstawicieli trzech czołowych rynków Carlsberga na świecie (w tym Polski), kolejny krok w realizacji strategii komunikacyjnej opracowanej dla tej marki.

"Mamy nadzieję, że nowa kampania będzie przyjęta podobnie jak ubiegłoroczna, która z pewnością przyczyniła się do wielkiego sukcesu piwa na polskim rynku. Carlsberg był wówczas najszybciej rosnącą marką"– mówi Anna Rogalska Marketing Manager Marek Ogólnopolskich w Grupie Carlsberg Okocim.

Kampania w telewizji ruszyła 11 lipca. Spot reklamowy (30" i 60") emitowany jest w TVP1, TVP2, TVN. Reklamę telewizyjną wspierać będą działania BTL.

Kampania wykorzystuje piosenkę What A Wonderfull World w wykonaniu Joe Ramone, jej slogan brzmi: „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie". Adaptacją filmu na polski rynek zajeła się agecja Saatchi& Saatchi Polska. Planowanie i Zakup mediów: Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"