Nowa kampania Semi Line

W sierpniu rozpoczęła się kampania promocyjno - reklamowa firmy Semi Line.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Działania reklamowe pod hasłem „Odjazdowa Promocja Semi Line” obejmują outdoor, radio, prasę oraz punkty sprzedaży w całym kraju.

Kampania swym zasięgiem obejmuje 16 największych miast Polski. Przekaz adresowany jest do ludzi młodych. W działaniach promocyjnych wykorzystano tablice o formacie 4x3, które udostępniła firma Clear Chanel Poland. 

Semi Line na ponad 400 tablicach, znajdujących się w głównych punktach komunikacyjnych promuje nową kolekcję marki Semi Line, a także zaprasza swoich klientów do udziału w  zabawie (konkursie sms-owym), w której  na zwycięzców czeka 1000 wspaniałych nagród (skutery, rowery, plecaki rowerowe i turystyczne, śpiwory, plecaki komputerowe) www.semi-line.com.pl  Konkurs oparty jest na prostym mechanizmie, który umożliwia szybkie włączenie się do akcji (wystarczy nabyć dowolny produkt marki i wysłać sms  o treści Semi Line - koszt sms 1.22,-zł brutto). Każdego dnia uczestnicy konkursu wygrywają nagrody. Obsługę konkursu w zakresie płaszczyzny sms opracowała firma Mobiltek z Krakowa.

Layout wykorzystywany w reklamie zewnętrznej, który jest również motywem przewodnim na plakatach i ulotkach zamieszczonych przy produktach, utrzymany jest w letniej konwencji i nawiązuje do aktywnego trybu życia głównej grupy docelowej jaką jest młodzież.

Celem akcji jest poinformowanie rynku o nowych produktach w asortymencie linii oraz ugruntowanie wizerunku marki Semi Line jako marki godnej zaufania klientów.  Kampania została przygotowana we własnym zakresie Semi Line i potrwa do 10 września.

Od początku istnienia (16 lat na rynku) głównym asortymentem firmy Semi Line są plecaki młodzieżowe, tornistry,  plecaki turystyczne, zestawy podróżne,  torby fitness.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style