Nowa kampania Simplusa

Simplus przedłużył swoją wakacyjną ofertę

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Simplus przedłużył swoją wakacyjną ofertę - po wakacjach użytkownicy Simplusa mogą nadal wysyłać megatanie SMS-y po 5 groszy brutto. Nowa kampania Simplusa, która wystartowała 1 wrzesnia, przygotowana została z myślą o tej samej grupie odbiorców, która była adresatem kampanii letniej (młodzież w przedziale wiekowym 13-19 lat). Pomysły kreatywne w zabawny sposób nawiązują do dobrze już znanego, wakacyjnego spotu telewizyjnego, reklamy prasowej i outdooru. Na billboardach dwie dziewczyny wciąż leżą na plaży i zamiast rozmawiać, SMS-ują ze sobą. Teraz koleżanki mają na sobie więcej, niż tylko bikini. Widać jednak, że mimo upływu czasu i końca lata dziewczyny dzięki przedłużonej ofercie SMS-ów po 5 groszy cały czas mogą być na wakacyjnym luzie. Reklama radiowa mówi o tym, że dzięki megatanim SMS-om można za bezcen podtrzymywać wakacyjne kontakty i to bez względu na ilość zawartych znajomości. W reklamach Simplusa zawsze było dużo zabawy i humoru. Również i tym razem oprócz konkretnej zawartości informacyjnej Simplus daje powód do uśmiechu.

W kampanii wykorzystano: telewizję (Viva, MTV), radio ogólnopolskie, prasę ogólnopolską, magazyny młodzieżowe, tablice z plakatami w szkołach, Internet. Za planowanie mediów odpowiada Media Planning Group, a ich zakupem zajął się Universal McCann. Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały