Nowa kampania Simplusa

24 maja ruszyła nowa multimedialna kampania Simplus

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania obejmuje telewizję (m.in. TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne), radio (RMF FM, Radiostację oraz radiostacje lokalne), prasę (prasę młodzieżową, studencką, Aktivist, Life), outdoor  na terenie całej Polski oraz Internet (GG, Tlen, Onet.pl, Wirtalnapolska.pl, Interia.pl).

Celem kampanii jest zakomunikowanie nowej taryfy „Easy”, w której stawka w pakietach za minutę rozmowy do sieci i na telefony stacjonarne wynosi 25 groszy brutto, a sms w pakiecie kosztuje (do sieci Plus GSM) 1 gr.

Nadzorem realizacji kampanii zajęło się Euro RSCG Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal Mc Cann.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały