SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Sodexho Pass

Martis dla Sodexho Pass - rusza nowa kampania

Agencja reklamowa MARTIS na zlecenie Sodexho Pass przygotowała kampanię reklamową dla Kuponu Premiowego. Do tej pory najbardziej popularnym produktem Sodexho Pass były kupony podarunkowe.

Aktualna kampania ma na celu:

  • Zwiększenie świadomości Kuponu Premiowego jako nagrody stosowanej w promocjach.
  • Zaprezentowanie korzyści wynikających ze stosowania Kuponu Premiowego (patrz poprzednia broszura oraz oferta)
  • Przekonanie o wyższości Kuponów Premiowych nad nagrodami rzeczowymi.

    Zadaniem agencji było przedstawienie w przystępnej acz profesjonalnej i łatwej do przyswojenia formie, Kuponu Premiowego jako idealnego sposobu nagradzania/motywowania Partnerów Biznesowych. Przekonanie iż jest on skutecznym i wygodnym narzędziem stosowanym w sprzedaży premiowej, wszelkiego rodzaju konkursach dla partnerów biznesowych (hurtowni, detalistów, agentów itd.) lub jako upominek w ramach reprezentacji i reklamy.

    Hasło kampanii brzmi: W prezencie dajesz wybór i podkreśla największy atut produktu. Dodatkowym sposobem na aktywizację sprzedaży produktu jest uatrakcyjnienie oferty poprzez organizację loterii -ZDRAPKAsę (również komunikowane w kampanii)

    Firmy które zakupiły Kupony Premiowe Sodexho Pass dostają zdrapki, które mogą dodatkowo zaoferować uczestnikom własnych działań promocyjnych (do wygrania łącznie 40.000 złotych) zwiększając przy tym atrakcyjność i skuteczność własnej oferty.

    W ramach kampanii przygotowano:

    ogłoszenia prasowe, ulotki, mailing (koperta + ulotka + list) i banner internetowy.

    Kampania otwiera nowy rozdział w komunikacji produktu. Dzięki wykorzystanym nietypowym i kreatywnym formom promuje i utrwala najważniejsze atuty kuponu utrzymując przy tym jego profesjonalny i biznesowy charakter.
  • Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Sodexho Pass

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl