Nowa kolekcja Masterchef w Pepco, kampania z Anną Starmach

Sieć sklepów Pepco wprowadziła do oferty kolekcję z logo popularnego telewizyjnego show “MasterChef”. Promuje to w kampanii, której bohaterką jest jurorka programu Anna Starmach. Obsługę mediową kampanii, także na rynku rumuńskim i czeskim koordynuje agencja Fullsix Media (Havas Media Network).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowa kolekcja Masterchef w Pepco, kampania z Anną Starmach

Kolekcja MasteChef dostępna w Pepco obejmuje szeroki wybór produktów do gotowania, smażenia, krojenia czy serwowania dań. 

Właśnie ruszyła kampania ją promująca. Jej bohaterką jest jurorka programu “MasterChef” - Anna Starmach

Multimedialna kampania bazuje na szerokiej gamie kulinarnych kontekstów, między innymi na lokowaniu produktu na kanale Canal+Kuchnia czy w programie Onet Rano. Wykorzystano w niej również innowacyjne rozwiązanie – Adressable TV, pozwalające na targetowanie gospodarstw domowych w pobliżu sklepów Pepco.

Kampanię koordynuje Fullsix Media HUB  - także na rynku rumuńskim i czeskim.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów