SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa marka Pepsi

Pepsi wprowadza na rynek konkurencyjny produkt wobec Coca-Coli

W miniony weekend w Stanach Zjednoczonych rozpoczęła się intensywna kampania nowego napoju Pepsi - Pepsi Edge, który charakteryzuje się zmniejszoną zawartością kalorii. Od miesiąca w USA podobny napój - C2 - sprzedaje koncern Coca-Cola.   

Kampania Pepsi, którą przygotował nowojorski oddział agencji BBDO, obejmuje zasięgiem telewizję i prasę.

W spocie telewizyjnym występują znane postacie ze świata mediów, którzy dowcipnie opowiadają o humorystycznych sytuacjach sytuacjach codziennego życia.
 
W chwili obecnej nie wiadomo czy C2 i Pepsi Edge pojawią się w sprzedaży w innych krajach.      

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowa marka Pepsi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl