Nowa odsłona miesięcznika „Poradnik Domowy”, powiększone działy z modą i urodą

Nowy numer „Poradnika Domowego (Edipresse Polska) dostępny w sprzedaży od 1 lutego br. będzie miał nową odsłonę. Zmianie uległa szata graficzna pisma oraz powiększono działy poświęcone modzie, urodzie i trendom.

NB
NB
Udostępnij artykuł:

Pismo wraz z marcowym wydaniem będzie miało zmienioną makietę, nową kolorystykę i zestaw czcionek. W miesięczniku znajdzie się również 30 stron poświęconych modzie, urodzie, trendom.

Nowy „Poradnik Domowy” będzie zawierał także więcej porad ekspertów z zakresu zdrowia, kulinariów i prawa.

Z magazynem na stałe współpracują: Ewa Wachowicz, Ewa Drzyzga, Hanna Kozłowska, Beata Pawlikowska i Irena Kamińska-Radomska.  

Sprzedaż wydania relaunchowego zostanie wsparta kampanią reklamową w TV, radio, magazynach Edipresse i internecie. Zakup mediów zaplanował dom mediowy MediaCom, a kreację przygotował dział marketingu multimedialnej platformy poradnikowej Edipresse.

Nakład „Poradnika Domowego” wyniesie 250 tys. egzemplarzy, jego cena nie ulegnie zmianie i wciąż będzie wynosić 2,99 zł.

„Poradnik Domowy” to najdłużej ukazujący się na rynku magazyn wśród miesięczników poradnikowych. Pierwszy numer ukazał się w 1990 roku.

W ub.r. grupa Edipresse Polska zanotowała spadek skonsolidowanych wpływów netto ze sprzedaży o 3,3 proc. do 163 mln zł oraz 7,45 mln zł zysku netto (wobec 2,35 mln z zysku rok wcześniej). Firma miała 114,4 mln zł przychodów ze sprzedaży prasy i reklam oraz 48,6 mln zł z innych źródeł (m.in. sprzedaży książek). Pracowało w niej 222 osoby - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?