SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa oferta Clear Channel Poland

Od stycznia 2006 roku w sprzedaży pojawi się nowy produkt outdoorowy - sieć City FMCG.

City FMCG to 600 powierzchni citylightów Clear Channel Poland  w 10 głównych aglomeracjach, zlokalizowanych w pobliżu ponad 300 kluczowych punktów sprzedaży.

- Z badań* wynika, że połowa Polaków lubi robić zakupy i sprawia im to przyjemność.  Codzienne zakupy to domena kobiet. Stanowią one aż 67% wśród osób odpowiedzialnych za zaopatrzenie gospodarstw domowych w produkty codziennego użytku. Ponad 90%  konsumentów dużych miast kupuje produkty FMCG w nowoczesnych, samoobsługowych sklepach typu hipermarket, supermarket czy dyskont. Aż 27% konsumentów przyznaje, że lubi kupować produkty reklamowane, a reklama zewnętrzna jest tym medium, które najefektywniej działa na klientów tuż przed wizytą w sklepie.  Ponad 90% klientów zapamiętuje reklamę widzianą na nośnikach outdoorowych na 30 minut przed dokonaniem zakupów**  - czytamy w komunikacie.

"Reklama zewnętrzna zlokalizowana w bezpośrednim otoczeniu sieci handlowych oraz na trasach dojazdowych, pokonywanych przez kupujących pełni rolę jednego z ostatnich bodźców informacyjnych tuż przed zakupami"- wyjaśnia Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Sieć City FMCG powstała w oparciu o przeprowadzoną przez Acxiom Polska analizę otoczenia  nośników citylight Clear Channel Poland w największych aglomeracjach Polski. Do sieci wybrano wyłącznie nośniki usytuowane przy kluczowych punktach sprzedaży takich jak: hipermarkety, supermarkety, dyskonty, hale cash&cary oraz inne sklepy o dużym znaczeniu lokalnym.

Do selekcji lokalizacji posłużyły obiektywne, niezależne źródła danych:
1. MEMRB International Poland: baza danych sklepów detalicznych
2. Trade Press: baza danych sklepów detalicznych
3. Acxiom Polska: Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług, plany cyfrowe miast

Lokalizacje wybrane do sieci spełniają co najmniej jedno z dwóch kluczowych kryteriów:
1. położenie nośnika w bezpośrednim otoczeniu punktu sprzedaży w promieniu  maksymalnie 150 metrów,
2. usytuowanie nośnika przy głównej trasie dojazdowej do marketu w odległości nie większej niż 1.000 metrów od punktu sprzedaży (dotyczy wyłącznie: hipermarketów, supermarketów zlokalizowanych w centrach handlowych oraz hal cash&carry).

Sieć dedykowana City FMCG będzie dostępna w ofercie Clear Channel Poland od stycznia 2006 roku. Sprzedawana będzie w całości z możliwością łączenia i rozbudowy o dodatkowe powierzchnie. Cena za powierzchnię citylight w sieci City FMCG będzie o 15% wyższa od ceny citylightów nie wchodzących w skład sieci. 

City FMCG to już druga sieć dedykowana w ofercie Clear Channel Poland. W marcu br. firma wprowadziła na rynek sieć dedykowaną młodzieży City Young, zbudowaną wokół miejsc i obiektów charakterystycznych dla stylu życia młodzieży, takich jak szkoły, akademiki, puby, kina, centra rozrywki.

*Target Group Index (TGI), SMG/KRC Millward Brown Company 2004, Raport Strategiczby FMCG, GfK Polonia 2005
**  Point of Purchase Advertising Institution, UK

Dołącz do dyskusji: Nowa oferta Clear Channel Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl