Nowa oferta Grupy Ströer

Grupa Ströer wprowadza nową ofertę sprzedażową

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Grupa Ströer wprowadza nową ofertę sprzedażową oraz usługi w postaci systemów i najnowszych rozwiązań technologicznych optymalizujących realizację kampanii outdoorowej na każdym etapie - od planowania po ocenę efektów działań reklamowych.

Inwestycje Grupy Stroer, dotyczące sieci tablic, obecnie skoncentrowane są na dynamicznym rozwoju uzupełniających się sieci nośników: Super 18 i Super 12. Firma posiada dziś blisko 2 000 tablic Klasy Super, a do końca roku 2005 liczba ta wzrośnie do 2800. Dzięki tak znacznym nakładom Ströer stanie się jednym z liderów outdoorowej "wyższej półki". W związku z tym zmienia się również formuła sprzedaży. Od stycznia 2005 roku nośniki Premium będą dostępne w 14-dniowych i miesięcznych standardach ekspozycyjnych, a ceny zostaną zróżnicowane w zależności od lokalizacji (Warszawa, pozostałe miasta). Nowa formuła umożliwi realizację bardziej dynamicznych i efektywnych kampanii reklamowych. Kluczowym Klientom firma zaoferuje w 2005 roku pakiet dodatkowych usług. Będzie on zawierał m.in.: specjalny moduł informacyjny oraz możliwość udziału w projektach badawczych realizowanych przez Grupę Stroer.

Nowym rozwiązaniem w sferze planowania jest OKO - Optymalizator Kampanii Outdoorowych. Powstał on w wyniku badań i analiz statystycznych ponad 30 kampanii i 15 000 wywiadów ankieterskich zrealizowanych przez Ströera w Polsce. Pozwala wstępnie oszacować koszt, liczbę kontaktów z kampanią (wartość OSCAR) oraz jej przewidywany efekt, który jest wyrażony wskaźnikiem CVI. CVI (Campaign Visibility Impact) to uśredniona wartość spodziewanej świadomości wspomaganej, jaką może osiągnąć kampania przy z góry określonych warunkach.

OKO daje możliwość optymalizacji działań reklamowych przy uwzględnieniu następujących parametrów:- miasto- liczba i typ nośnika- CVI- SOV (Share of Voice, czyli ilość wykorzystanych nośników do wszystkich tablic w mieście)- liczba generowanych kontaktów OSCAR.Dzięki systemowi OKO klient może sprawdzić, jaką kampanię przy założonym budżecie jest w stanie zamówić w wybranym mieście. System pozwala również porównać efektywność kampanii z oczekiwaniami Zleceniodawcy.

Na zlecenie Grupy Ströer, firma SMG/KRC Millward Brown Company przeprowadziła wszechstronne badanie StATS dotyczące oddziaływania kampanii outdoorowych. Zakwalifikowana próba liczyła 1 800 osób i składała się niemal w równych częściach z kobiet i mężczyzn. Ich wiek dobierany był w 3 przedziałach (15-24, 25-34 i 35-49 lat) proporcjonalnie do populacji miejskiej. Badania (30 wywiadów tygodniowo) odbywały się w Warszawie, Trójmieście, Aglomeracji Śląskiej, Poznaniu i Krakowie przez 11 tygodni - od 8 października do 21 grudnia 2003 roku. Uzyskane wyniki posłużyły do stworzenia uproszczonego modelu skuteczności kampanii outdoorowych. Składa się on z czterech czynników:- Siła marki przed kampanią - parametr pokazujący efekt poprzednich działań- Zauważalność - odsetek osób, które zobaczyły reklamę w danym okresie- Znużenie (ad decay) - moment, w którym kampania nie jest już zauważana- Zapamiętywalność - odsetek osób, które zapamiętały reklamę spośród tych, które ją zauważyły.Metodologia StATS pozwala lepiej zrozumieć mechanizmy wpływające na efektywność kampanii outdoorowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu