Nową ofertę w Heyah reklamuje Lenin (wideo)
Wprowadzony właśnie w Heyah „Pakiet 60 minut do wszystkich sieci” wspiera kampania reklamowa, w której występuje Lenin. Akcję przygotowała agencje G7, Engine i Interactive Solutions oraz dom mediowy Starcom.

W reklamie „Pakietu 60 minut do wszystkich sieci” w Heyah, Lenin dosłownie wyskakuje z oka bohaterki, po czym ogłasza, że wprowadzana oferta to prawdziwa rewolucja. Spot od 3 stycznia będzie emitowany w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz kinach. Ponadto akcja reklamowa obejmuje internet (m.in. social media) oraz outdoor.
>>> Heyah: 60 minut do wszystkich za 1 zł
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za komunikację w internecie odpowiada agencja Engine, a za działania w social mediach - agencja Interactive Solutions.
Dołącz do dyskusji: Nową ofertę w Heyah reklamuje Lenin (wideo)
Masz rację, ale ta reklama na pewno działa na osoby w wieku 35+.
Przykuła uwagę w dwóch obszarach - wyciągnięcie z oka, co dla każdego rodzica jest faktem niezwykle bolesnym i symbolami rewolucji, które dobrze pamiętamy z plakatów i książek.
Mogę się nie zgadzać z treścią, ale jako reklama jest OK.