SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nową ofertę w Heyah reklamuje Lenin (wideo)

Wprowadzony właśnie w Heyah „Pakiet 60 minut do wszystkich sieci” wspiera kampania reklamowa, w której występuje Lenin. Akcję przygotowała agencje G7, Engine i Interactive Solutions oraz dom mediowy Starcom.

Nową ofertę w Heyah reklamuje Lenin (wideo)

W reklamie „Pakietu 60 minut do wszystkich sieci” w Heyah, Lenin dosłownie wyskakuje z oka bohaterki, po czym ogłasza, że wprowadzana oferta to prawdziwa rewolucja. Spot od 3 stycznia będzie emitowany w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz kinach. Ponadto akcja reklamowa obejmuje internet (m.in. social media) oraz outdoor.

>>> Heyah: 60 minut do wszystkich za 1 zł

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za komunikację w internecie odpowiada agencja Engine, a za działania w social mediach - agencja Interactive Solutions.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nową ofertę w Heyah reklamuje Lenin (wideo)

46 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cynik
niesmaczne, niby śmieszne (kto z młodziezy wie kto zacz LENIN) i odrażające (Lenin wyskakujący jak pryszcz z oka) dno...chyba się naćpał ostro kopirajter... dziełami Wiecznie Żywego Towarzysza...i kto dał prikaz cztoby realizowat eto badziewie??? w skali 1-10 daju 1/10
8 9
odpowiedź
User
map
Skoro Lenin, to może później będzie Hitler? Warto pamiętać, że komunizm pochłonął 100 milionów ofiar. Ale może to jest śmieszne...
8 9
odpowiedź
User
D-sub
"cynik" napisał(a): niesmaczne, niby śmieszne (kto z młodziezy wie kto zacz LENIN) i odrażające (Lenin wyskakujący jak pryszcz z oka) dno...chyba się naćpał ostro kopirajter... dziełami Wiecznie Żywego Towarzysza...i kto dał prikaz cztoby realizowat eto badziewie??? w skali 1-10 daju 1/10


Masz rację, ale ta reklama na pewno działa na osoby w wieku 35+.
Przykuła uwagę w dwóch obszarach - wyciągnięcie z oka, co dla każdego rodzica jest faktem niezwykle bolesnym i symbolami rewolucji, które dobrze pamiętamy z plakatów i książek.
Mogę się nie zgadzać z treścią, ale jako reklama jest OK.
8 9
odpowiedź
User
Haircut
Następni w kolejce: Mao, Stalin, no i Dzierżyński na doczepkę. Zastanawiam się, jak można nie wiedzieć, kim był Lenin. No, widać można. Wystarczy pracować w agencji reklamowej. Szkoda tylko, że ktoś dopuścił to na anteny, bo ten ktoś ma podobną sieczkę w głowie.
8 8
odpowiedź
User
Haircut
Podrzucam pomysł na nadruk na koszulkę w następnej kreacji: hakenkrojc - będzie na miejscu, dziewczynki i chłopcy.
8 8
odpowiedź