Piwo Lech rusza z nową serią reklam

Marka piwa Lech (Kompania Piwowarska) ruszą z nową odsłoną swojej platformy komunikacyjnej. Marka zachęca do zwolnienia tempa i cieszenia się prostymi przyjemnościami, przenosząc odbiorców w klimat nadchodzącego lata. Nowa odsłona platformy celebruje ideę “łapania chwil”, a towarzyszy jej premiera nowych smaków piwa.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Piwo Lech rusza z nową serią reklam

Marka Lech w nowej kampanii inspiruje do celebrowania chwil – szczególnie w klimatycznych ogródkach działkowych, które stały się motywem przewodnim nowej odsłony platformy komunikacyjnej.

Młodzi dorośli na nowo odkrywają ogródki działkowe – jako miejsca do spotkań i kontaktu z naturą. W odpowiedzi na ten trend Lech przenosi w ich świat ideę „łapania chwil”. Nadaje jej nowy, wyjątkowy kontekst, towarzyszący kampanii obecnej w telewizji, przestrzeni online i formatach OOH. W tym duchu marka wprowadza nową gamę piw smakowych, w tym wariantów bezalkoholowych.

Wideo wyreżyserowane przez Tadeusza Śliwę prezentuje letnią, naturalną atmosferę, pełną soczystych barw i subtelnych zmian pogodowych. Dzięki temu spełnia taką rolę, jak ogródki działkowe - przypomina o wyrywaniu z pędu codzienności, zatrzymaniu się i łapaniu chwil. To także powrót do nostalgii, znajomych smaków i prostych przyjemności, jak świeże owoce zerwane prosto z drzewa – soczyste, pełne słońca i autentycznego smaku lata.

Lech chce inspirować do cieszenia się chwilami w autentycznych i bezpretensjonalnych okolicznościach. Dlatego kontynuujemy budowę platformy w sposób, który wizualnie i tekstowo czerpie z rzeczywistości, jest letnia i polska. Pokazuje to co najpiękniejsze w polskim lecie, w czasie w którym każdy z nas lubi na chwilę uciec od maili do natury i znajomych – mówi Mateusz Wietrzyński, brand manager marki Lech.

Wprowadzeniu nowych produktów w ramach nowej odsłony platformy "Łap chwile" towarzyszy silne wsparcie ATL (TV, kino, OOH), BTL, digital, PR oraz aktywacje w punktach sprzedaży. 

Strategię kampanii przygotował zespół marki Lech pod kierownictwem Pawła Drubkowskiego i agencja VML, która odpowiada również za koncept kreatywny i realizację kampanii reklamowej. 

Działania PR prowadzi agencja Serca, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith. Za reżyserię spotu odpowiada Tadeusz Śliwa, a operatorem był Michał Englert. Produkcję powierzono studiu Moon, za postprodukcję odpowiada Lunapark, a oprawą dźwiękową zajął się Jakub Pietrzak z Juice. Zdjęcia do kampanii wykonali Kamil Kotarba i Anna Bystrowska, natomiast projekt opakowań stworzyli Wojciech Mierowski i studio PRISM. Za font wykorzystany w komunikacji odpowiada Mateusz Machalski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"