Nowa propozycja TV4

Od maja nowy program Piotra Gąsowskiego na antenie TV4

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od maja na antenie TV4 pojawi się nowy program rozrywkowy "KOT czyli Ktoś Ogromnie Tajemniczy". Gospodarzem cyklu jest Piotr Gąsowski, a jego gośćmi - "ludzie znani, lubiani, dowcipni i medialni".

Zasady: dwie dwuosobowe drużyny mają za zadanie odgadnąć, która spośród sześciu znanych postaci (w studiu mamy sześć portretów) jest tajemniczym bohaterem odcinka programu. Tandemy - jeden męski, drugi żeński - rywalizują ze sobą w trzech etapach zabawy, a gospodarz przedstawia kolejne informacje na temat KOT-a, omawia je, uzupełnia, pomaga, a czasem zwodzi i mami.

Kolejne rundy prezentują sylwetkę KOT-a poprzez autocharakterystykę, motto życiowe, relacje znajomych, pierwsze - nie zawsze udane - przedsięwzięcia zawodowe, zabawne lub niebezpieczne przygody KOT-a itp. W programie pojawią się też wypowiedzi ekspertów np. chiromanty, grafologa, astrologa. Po każdej rundzie drużyny stawiają kolejne hipotezy, co jest okazją do dowcipnych komentarzy i zabawnych konfrontacji, których kulminacja nastąpi gdy w finale drużyny spotkają się z KOT-em.

Audycja "KOT" to telezabawa, ale jest także coś co owej zabawie przyda kontekst poważniejszy. Każde wydanie to zapis umownej transakcji kupna-sprzedaży KOT-a. Uzyskane z transakcji pieniądze zostaną przekazane na rzecz schronisk dla zwierząt (w przyszłości program będzie też wspierać inne cele charytatywne).

To nie jedyna nowość w TV4. 5 maja pojawi się nowy "Dziennik" (

tylko u nas zdjęcie

). O innych nowościach niebawem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej