Nowa reklama Coca-Coli

Na ekrany stacji telewizyjnych w Polsce wszedł właśnie najnowszy film reklamowy Coca-Coli zatytułowany 'Happiness Factory'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Spot ten jest zwiastunem zupełnie nowej, globalnej platformy Coca-Coli: „Coke Side of Life”, która będzie wprowadzana w naszym kraju pod nazwą: „Witaj po radosnej stronie życia. Coca-Cola”.

  

Film „Happiness Factory" pokazuje z jaką pieczołowitością i uczuciem przygotowywany jest najbardziej znany na świecie napój zanim trafi w nasze ręce z okienka dystrybutora. Dzięki takiemu podejściu coca-cola to nie tylko niepowtarzalny smak, orzeźwienie i pobudzenie, ale i inspiracja do przyjęcia radośniejszego spojrzenia na otaczający nas świat.

Coca-Cola jest marką, która zawsze stawiała na optymizm i pozytywne patrzenie na życie. Nowym zjawiskiem, jakim jest „Coke Side of Life”, chcemy zainspirować ludzi do odkrywania jasnych, radosnych stron życia, do znajdowania swojej drogi do szczęścia. – mówi Mikołaj Ciaś, brand manager Coca-Cola w Polsce. – Żyjemy w świecie, gdzie każdego dnia dokonujemy pewnych wyborów. „Coke Side of Life” to sposób na zachęcenie wszystkich, by te wybory były związane z pozytywną stroną życia. - dodaje Mikołaj Ciaś.

Kolejne elementy kampanii „Coke Side of Life” będą wprowadzane sukcesywnie i komunikowane w miarę pojawiania się.

Spot „Happiness Factory”: 45 sekundAdaptacja: agencja PublicisZakup mediów: StarcomEmisja: telewizje - Polsat, TVN, TVN7; kina - Cinema City, Kinopolis, Helios, Silver Screen, Multikino

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK