Nowa 'She'

W tym tygodniu na rynku pojawi się zmieniona 'She'.

es
es
Udostępnij artykuł:

Wydawca 'She' Matthew Line zapowiedział wprowadzenie na rynek zupełnie innego magazynu. Nad "projektem Julie" pracowano przez rok. W kwietniu podjęto decyzję o wycofaniu SHE z rynku a nowy projekt miał przejąć jej tytuł.

'She', to rozpoznawalna marka z 50-cio letnim stażem, 30 tys. prenumeratrów oraz licznym gronem pozostałych czytelników. Całkowita zmiana magazynu, przy pozostawieniu starego tytułu jest więc wyjątkowo ryzykowną decyzją.

Zmieniona 'She' będzie kierowana do osób trzydziestopięcioletnich i starszych. Matthew Line świadomy jest utraty części czytelników, jednak wierzy, że pismo zdobędzie nowych odbiorców.  

Nowa 'She' to ekskluzywny magazyn, który ma wykorzystać doświadczenie jakie zdobył dotychczas. Jak poinformował Matthew Line, pozostaną "mocne strony" 'She' czyli fotografia, moda i podróże. Ponadto w ofercie pojawią się działy z poradami: Help i The Guide oraz Discovery.

es
Autor artykułu:
es
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska