Nowa strategia EMLabu

Do działu strategii agencji EMLab dołączyły dwie nowe osoby.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Strategic Leaderem został Wojtek Zadrożniak. Paul Bachowski objął stanowisko Strategic Plannera. Obaj od wielu lat związani są z branżą marketingową.

Wojtek Zadrożniak ma już za sobą duże doświadczenie w organizacji eventów zdobyte w agencji Walk Production. Wcześniej pracował również w SPI International Polska, firmie zajmującej się dystrybucją filmów. Jest absolwentem wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Paul Bachowski od 2004 roku związany jest z grupą Mothership. Rozpoczął wtedy pracę w dziale strategii agencji reklamowej DougFaberFamily, należącej do grupy. Od kwietnia 2006 roku był Strategic Plannerem w DFF. Odpowiadał za obsługę między innymi BMW Polska i PF Jelfa SA. Jedna z jego kampanii, promująca miasto Piran na Słowenii, zdobyła Golden Drum w 2005 roku.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski