SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa strategia EMLabu

Do działu strategii agencji EMLab dołączyły dwie nowe osoby.

Strategic Leaderem został Wojtek Zadrożniak. Paul Bachowski objął stanowisko Strategic Plannera. Obaj od wielu lat związani są z branżą marketingową.

Wojtek Zadrożniak ma już za sobą duże doświadczenie w organizacji eventów zdobyte w agencji Walk Production. Wcześniej pracował również w SPI International Polska, firmie zajmującej się dystrybucją filmów. Jest absolwentem wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Paul Bachowski od 2004 roku związany jest z grupą Mothership. Rozpoczął wtedy pracę w dziale strategii agencji reklamowej DougFaberFamily, należącej do grupy. Od kwietnia 2006 roku był Strategic Plannerem w DFF. Odpowiadał za obsługę między innymi BMW Polska i PF Jelfa SA. Jedna z jego kampanii, promująca miasto Piran na Słowenii, zdobyła Golden Drum w 2005 roku.

Dołącz do dyskusji: Nowa strategia EMLabu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl