SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa struktura domu mediowego Optimedia

Dom mediowy Optimedia przeprowadził wewnętrzne zmiany strukturalne

Ich celem jest usprawnienie systemu pracy nad projektami zlecanymi przez Klientów. Dotychczasowy podział funkcjonalny na działy planowania, zakupów, i pozyskiwania nowego biznesu zostały zlikwidowane. Na ich miejsce powołane zostały zespoły projektowe, odpowiedzialne za współpracę z Klientami.

"Decyzję o zmianie struktury podjęliśmy z myślą o stworzeniu takiego modelu pracy, który pozwoliłby Klientom Optimedia jak najefektywniej korzystać z potencjału firmy. Nowa struktura została podporządkowana pracy zespołowej. Taki system sprzyja kreatywności bardzo potrzebnej w tej branży i usprawnia przepływ informacji pomiędzy osobami zajmującymi się konkretnymi projektami" - powiedział Szymon Marek, Prezes Optimedia Poland i dodał: "Właśnie zakończyliśmy proces wdrażania tych zmian związany między innymi z koniecznością przebudowy biura. Od tej pory możemy śmiało powiedzieć, że Klienci Optimedia mogą korzystać z usług nowej jakości."
W każdym z utworzonych zespołów znajdują się specjaliści od zakupu mediów, planowania i obsługi klientów. Koncepcja kampanii reklamowych jest tworzona i realizowana dzięki ściślejszej niż do tej pory współpracy tych osób. Dla Klientów Optimedia nowa struktura oznacza łatwiejszy dostęp do informacji o powierzonych projektach reklamowych. Od tej chwili każdy z członków zespołu dysponuje pełniejszą wiedzą o każdym etapie realizacji projektu.


Optimedia to jeden z pierwszych i najbardziej liczących się domów mediowych w Polsce Działa w naszym kraju od 1993 r. Zajmuje się przygotowywaniem strategii kampanii reklamowych, planów emisji reklam, analizami rynku mediów, zachowań konsumentów i działań konkurencji. Od 1993 roku firma obsługiwała niemal 200 klientów z kilkunastu branż, np. farmaceutycznej, motoryzacyjnej, finansowej, medialnej i wielu innych. Klientami Optimedia Poland są lub były między innymi takie firmy, jak: L'Oreal Polska, Sanofi-Aventis, OBI, Radio Zet, HP, Whirlpool, Ferrero, Sagem, Renault, Grupa Żywiec, SC Johnson, Canal + /Cyfra +.

Dołącz do dyskusji: Nowa struktura domu mediowego Optimedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl