Nowa szata serwisów MM Moje Miasto

Media Regionalne odświeżają serwisy MM Moje Miasto. Zmianyobejmujące nawigację i grafikę przygotowała agencja Artegence.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zmiany serwisów MM Moje Miasto objęły na razie pilotażowo stronęmmtrojmiasto.pl. Witryna zyskała nową architekturę informacji inawigację, co ma podnieść przejrzystość zamieszczanych treści.Internauci mogą obecnie rozwijać i zwijać poszczególne sekcje orazprzesuwać je zgodnie ze swoimi preferencjami. Serwis ma równieżzmienioną szatę graficzną, a dla klientów biznesowych będą w nimtestowane nowe obszary takie jak strony tematyczne.

- Odpowiadamy w ten sposób na zapotrzebowanie użytkowników, zktórymi jesteśmy w stałym kontakcie - opisuje Tomasz Krawczyk,zastępca dyrektora ds. nowych mediów w Mediach Regionalnych.

Zmiany wprowadziła agencja interaktywna Artegence, którawspólnie z Mediami Regionalnymi w okresie pilotażowym będziezbierać informacje zwrotne od użytkowników witryny. Pouwzględnieniu tych opinii firmy udostępnią odświeżone wersjepozostałych 25 stron MM Moje Miasto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu