Nowa twarz w Metropolu

Dynamiczny rozwój sił sprzedaży dziennika Metropol

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W związku z dynamicznym rozwojem "Metropolu" do działu sprzedaży dołączył Tomasz Wincenciak, który zajmuje stanowisko koordynatora sprzedaży bezpośredniej (Direct Sales Supervisor).

Tomasz Wincenciak ma ponad 10-letnie doświadczenie w pracy w mediach. Karierę rozpoczynał na stanowisku szefa działu akwizycji w firmie Business Foundation, wydawcy "Business Foundation Book". Pracował na stanowisku dyrektora działu reklamy w Bonnier Business Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu", gdzie był odpowiedzialny zarówno za planowanie strategii sprzedaży, współpracę z największymi klientami firmy, jak również za przygotowywanie ofert handlowych i materiałów promocyjnych dziennika.

Tomasz Wincenciak, zanim dołączył do Metropolu, przez ostatni rok pracował w agencji event marketingu i PR - MM Communications na stanowisku dyrektora sprzedaży i marketingu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem