SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe hasło i produkty niekawowe w kampanii Tchibo (wideo)

Pod hasłem „Odkryj to właśnie w Tchibo” rozpoczęła się kampania Tchibo reklamująca inne produkty tej marki niż kawa. Akcję przygotowały firmy Jung Von Matt Hamburg Germany, Scholz&Friends Warszawa, Płodni.com, Lemon Sky, Initiative Media i Codemedia.

Nowe hasło i produkty niekawowe w kampanii Tchibo (wideo)

Nowa kampania Tchibo ma na celu zaprezentowanie produktów użytkownych tej marki innych niż kawa, dostępnych w zmieniających się co tydzień kolekcjach - w sklepach oraz serwisie internetowych Tchibo.pl. W pierwszym spocie pokazywane są ubrania.

Koncept kreatywny reklam opiera się na zaskakującej reakcji na wiadomość, że Tchibo oferuje więcej niż kawę. W kampanii pojawia się nowe hasło reklamowe marki: „Odkryj to właśnie w Tchibo”.

- Naszym zadaniem jest pokazanie odbiorcom produktów Tchibo w sposób wiarygodny i budzący sympatię. Dlatego, w reklamach, oprócz aktorów, będą występować pracownicy Tchibo jako jedyni w swoim rodzaju ambasadorzy marki - opisuje Donata Wolińska, dyrektor marketingu w Tchibo Warszawa. W pierwszych reklamach osobą informującą o ofercie Tchibo jezt doradca klienta ze sklepu Tchibo w Norymberdze.

Akcja od 23 października jest prowadzona w telewizji i internecie. Globalna kreację kampanii przygotowała agencja Jung Von Matt Hamburg Germany, spot wyreżyserował JJ Keith, a jego adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Scholz&Friends Warszaw. Za adaptację reklam internetowych odpowiada agencja Lemon Sky, za działania w mediach społecznościowych - agencja Płodni.com we współpracy z Lemon Sky, natomiast za planowanie i zakup mediów - domy mediowe Initiative Media (telewizja) i Codemedia (internet).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe hasło i produkty niekawowe w kampanii Tchibo (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bogus
Ale drętwe
8 8
odpowiedź
User
Yurek
Bardziej kretyńskiej reklamy już dawno nie widzialem, zwłaszcza ten idiotyczny, nienaturalny śmiech.
Bardzo to irytuje, jak tylko to zobaczę, zaraz wyłączam dzwięk. Dno
8 8
odpowiedź