SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe hasło i produkty niekawowe w kampanii Tchibo (wideo)

Pod hasłem „Odkryj to właśnie w Tchibo” rozpoczęła się kampania Tchibo reklamująca inne produkty tej marki niż kawa. Akcję przygotowały firmy Jung Von Matt Hamburg Germany, Scholz&Friends Warszawa, Płodni.com, Lemon Sky, Initiative Media i Codemedia.

Nowa kampania Tchibo ma na celu zaprezentowanie produktów użytkownych tej marki innych niż kawa, dostępnych w zmieniających się co tydzień kolekcjach - w sklepach oraz serwisie internetowych Tchibo.pl. W pierwszym spocie pokazywane są ubrania.

Koncept kreatywny reklam opiera się na zaskakującej reakcji na wiadomość, że Tchibo oferuje więcej niż kawę. W kampanii pojawia się nowe hasło reklamowe marki: „Odkryj to właśnie w Tchibo”.

- Naszym zadaniem jest pokazanie odbiorcom produktów Tchibo w sposób wiarygodny i budzący sympatię. Dlatego, w reklamach, oprócz aktorów, będą występować pracownicy Tchibo jako jedyni w swoim rodzaju ambasadorzy marki - opisuje Donata Wolińska, dyrektor marketingu w Tchibo Warszawa. W pierwszych reklamach osobą informującą o ofercie Tchibo jezt doradca klienta ze sklepu Tchibo w Norymberdze.

Akcja od 23 października jest prowadzona w telewizji i internecie. Globalna kreację kampanii przygotowała agencja Jung Von Matt Hamburg Germany, spot wyreżyserował JJ Keith, a jego adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Scholz&Friends Warszaw. Za adaptację reklam internetowych odpowiada agencja Lemon Sky, za działania w mediach społecznościowych - agencja Płodni.com we współpracy z Lemon Sky, natomiast za planowanie i zakup mediów - domy mediowe Initiative Media (telewizja) i Codemedia (internet).

Dołącz do dyskusji: Nowe hasło i produkty niekawowe w kampanii Tchibo (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bogus
Ale drętwe
odpowiedź
User
Yurek
Bardziej kretyńskiej reklamy już dawno nie widzialem, zwłaszcza ten idiotyczny, nienaturalny śmiech.
Bardzo to irytuje, jak tylko to zobaczę, zaraz wyłączam dzwięk. Dno
odpowiedź