Nowe layouty prasowe

Agencja Advertiva zaprojektowała layout ogólnopolskich czasopism - "Przewodnika Prawniczego" oraz kwartalnika "Domy które kochacie"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Przewodnik Prawniczy" jest ogólnopolskim magazynem. Stanowi nowość na rynku wydawniczym skierowaną do osób nie będących prawnikami, lecz zainteresownych aspektami prawnymi z racji wykonywanego zawodu.

Do zadań agencji Advertiva należało zaprojektowanie winiety, layoutu okładki oraz wnętrza gazety, płyty  CD dołączonej do czasopisma oraz okładki na wspomnianą płytę.

Projekt graficzny okladki utrzymany jest w czerni i bieli, w ten sposób eksponując informacje o zawartości czasopisma oraz uwypuklając winietę. Jednocześnie zastosowane rozwiązania kolorystyczne mają na celu podkreślenie profesjonalnej, trudniejszej w odbiorze zawartości gazety.

Projekt wnętrza konsekwentnie wykorzystuje brązy jako kolor przewodni layoutu. Layout utrzymany jest w nowoczesnym, ascetycznym stylu.

"Domy które kochacie" to ogólnopolski kwartalnik, zawierający projekty gotowych domów oraz zajmujący się  poradnictwem dla osób budujących dom. 

Zadaniem Advertivy było uporządkowanie istniejącego layoutu poprzez zaprojektowanie nowych elementów graficznych, w tym informacji o promocji, okładki, stron redakcyjnych. Numer  wiosna 2005 utrzymany jest w kolorach żywej zieleni i żółci, korespondując w ten sposób z porą ukazania się kwartalnika. Nowy layout wnętrza wzbogaca rozwiązania z okładki o czerwień, charakterystyczną dla materiałów reklamowych firmy Archon - wydawcy magazynu, również zaprojektowanych przez Advertivę.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały