SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe logo Lecha

Producent piwa Lech Premium po raz kolejny w ciągu ostatnich kilkulat odświeża image swoich produktów. Zmiany objęły wszystkieopakowania marki, wśród nich również wielopaki i opakowaniazbiorcze.

Największą innowacja w wyglądzie opakowań Lecha dotyczypionowego logo na puszcze, które jest rozwiązaniem rzadkostosowanym przez polskich producentów piwa. Kreacją linii opakowańzajął się Lothar Bohm, zaś autorem koncepcji puszki była krakowskagrupa Wilk Studio.

Nowe opakowania są kontynuacja zmian zapoczątkowanych w 2004roku, które były wynikiem odświeżenia wizerunki marki (m.in. zmianabutelki na zieloną). Wykreowano wtedy wizerunek Lecha jako markinowoczesnej i innowacyjnej, skierowanej do młodych, optymistycznychi aktywnych mężczyzn.

Zmianie opakowań marki Lech towarzyszą materiały POS w punktachsprzedaży, działania ATL i BTL oraz silna kampania w mediachogólnopolskich. Rozpoczęcie kampanii planowane jest na 1 lutegobr.

Planowaniem i zakupem mediów zajęła się firma Starcom.

  • Więcej informacji:
  • Lech
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nowe logo Lecha

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
user333
Faine Piwo:)))
odpowiedź